Delčios dieta

Delčios dieta

Delčia – puikus metas atsisveikinti su papildomais kilogramais. Bent jau taip teigiama, atsižvelgus į įvairius pastebėjimus. Taigi, žvilgtelėkite į kalendorių ir pasižymėkite, kada pradėsite laikytis delčios dietos. Tiesa, šių yra keli variantai, tad prieš tai pasirinkite Jums priimtinesnį, nes skirsis ir pradžios dienos. Be to, pasiruoškite – dieta griežta. Visgi, šiek tiek pasistengti verta – efektyvumas tikrai nemažas. 

Savaitės dieta 

7 dienas trunkanti delčios dieta gali būti dviejų rūšių: 

  • Tas pats meniu kiekvieną dieną visą savaitę; 
  • Produktų norma dienai be meniu. 

Pirmasis būdas gali greičiau pabosti, tačiau per dieną siūloma didesnė maisto produktų įvairovė, griežtesnis laikas priverčia susiimti ir pavalgyti tada, kada reikia pagal meniu, neperalkstama. Visgi, tai gali netikti tiems, kurie neturi galimybės maitintis konkrečiu laiku, yra priklausomi nuo išorinių veiksnių (darbas ar pan.) Antrasis būdas puikiai tiks tiems, kurie daugiau juda, turi prisitaikyti prie skirtingo grafiko ar yra pratę valgyti kas kartą skirtingu laiku. 

1 būdas: 

  • Atsikėlus iki 8 val. išgerti stikline vandens, kavos ar arbatos. Griežtai – be cukraus. 
  • Apie 10 val. suvalgyti du virtus kiaušinius, juos galima keisti virtais ryžiais (iki 200 g.) 
  • Priešpiečiams, apie 12 val., išgerkite puodelį arbatos. Ir vėl – be cukraus. 
  • Pietums, maždaug 14 val., rinkitės iki 150 gramų daržovių ir iki 200 g žuvies (virtos). Atkreipiame dėmesį, kad daržovės valgomos atskirai ir tik po to valgoma žuvis. Šiuo atveju daržovės yra atskiras patiekalas, o ne ingredientas ar garnyras
  • Po pietų, apie 16 val. puikiai tinka šiek tiek vaisių. Idealu – 2 obuoliai, galima juos keisti 1-2 bananais. 
  • Vakarienei, 18 val., siūlomas pakelis (150 g) varškės. Puikiai tiks ir stiklinė kefyro, jei varškė pabostų. 
  • Praėjus porai valandų galima gerti arbatą, tinka ir sausas baltas vynas (taurė).
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 balsai (-ų))
loading...