Grikių dieta

Grikių dieta

4.3333333333333 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (27 balsai (-ų))

Narių vertinimas: 0 / 5

Žvaigždutė neaktyviŽvaigždutė neaktyviŽvaigždutė neaktyviŽvaigždutė neaktyviŽvaigždutė neaktyvi
 

Savaitė valgant vien grikius ir geriant kefyrą. Neatrodo baisu? Tuomet tai puikus būdas Jums numesti nuo 5 iki 10 nereikalingų kilogramų. Grikių dieta vertinama įvairiose pasaulio šalyse, ją mielai renkasi ir moterys iš Lietuvos ir iš už Atlanto. Kadangi grikiai yra labai turtinga kruopų rūšis, kurioje yra kalio, geležies, fosforo, jodo, gausu vitaminų B1, B2, B6, P, ši dieta net ir būdama gana griežta labai nenualins organizmo. Be to, grikiai yra ir grožio šaltinis. Juos dietoje papildo kefyras, kuris taip pat yra puikus vitaminų, kalcio ir baltymų šaltinis, o šiuo atveju dar svarbiau tai, kad kefyras yra puiki priemonė šalinti toksinams ir šlakams, kas yra labai svarbu metant svorį.

Prieš pradedant laikytis šios dietos vertėtų pasiruošti, nusiteikti, nes 7 dienas nieko kito valgyti nevalia, o apie saldumynus iš viso verčiau nė nesvajoti. Racione – vienas patiekalas, tad labai tikėtina, kad net mintis persivalgyti neateis, nes grikiai tikrai pabos, tačiau dietos taisyklės leidžia valgyti grikių (be jokių priedų, tokių kaip sviestas, druska ar padažai) neribotai, tai yra, galite valgyti nors ir kas porą valandų po visą puodą grikių. Papildoma taisyklė – likus 4 valandoms iki miego valgyti negalima. Jei kankina alkis – išgerkite stiklinę kefyro, tačiau ir tai nėra gerai.

Nepamirškite, kad norint lieknėti būtini skysčiai. Grikių dieta nebus tokia veiksminga, jei per dieną neišgersite normos – bent 1,5 litro skysčių (rekomenduojamas kefyras ir vanduo). Vandenį galima keisti žolelių arbatomis, vandeniu su citrina, tačiau jokiu būdu nei arbatų, nei vandens nesaldinkite. Turint priklausomybę nuo kavos savęs kankinti nereikėtų, tačiau ši turi būti be cukraus ir ne daugiau nei du kartus per dieną.

loading...