Japoniška dieta

Japoniška dieta

Ar kada matėte stambią japonę? Ne? Iš tiesų, tokių yra, tačiau jų labai nedaug, o prie to prisideda ir garsi japoniška dieta, kuri yra nors ir ganėtinai griežta, tačiau populiari ir gerai vertinama. Nieko keisto – vos per dvi savaites galima atsikratyti 7 kg nereikalingo svorio, o tai tikrai neblogas rezultatas.

Japoniška dieta riboja Jus 14 dienų, kurių metu reikia griežtai laikytis meniu, nevartoti uždraustų produktų, tokių kaip alkoholis, cukrus ir druska, miltiniai bei bulvių patiekalai. Įdomus faktas – japoniškoje dietoje nefigūruoja ryžiai, kurie, atrodytų, neatsiejama Japonijos kulinarinės kultūros dalis. Tuo tarpu valgymo lazdelės, kurios vyrauja Rytų šalyse, rekomenduojamos, nes jų dėka suvalgysite šiek tiek mažiau. Taip pat ypatingai svarbus vanduo – jo reikėtų suvartoti 1,5 – 2 l per dieną. Taigi..

Japoniška dieta

Pirmoji diena

Pusryčiams reikėtų išgerti puodelį kavos. Kava gali būti keičiama natūralia žalia arbata (specialistai iki šiol ginčijasi, kuris variantas yra geresnis, kava ar žalioji arbata). Nepamirškite, tiek kava, tiek ir arbata turi būti nesaldinta cukrumi.

Pietums pasigaminkite salotas: išsivirkite kopūstų su nedideliu kiekiu alyvų aliejaus, 2 kietai virtais kiaušiniais, o gėrimui siūlomos pomidorų sultys. Jei nemėgstate pomidorų sulčių – suvalgykite šviežią pomidorą, kuris puikiai dera prie kopūstų salotų ir kiaušinių.

Vakarienei žuvis. Jos turi būti tarp 200 ir 250 gramų. Idealiausia, jei galite ją paruošti garuose. Tuo atveju jei kepsite, nenaudokite aliejaus ir neperkepinkite.

Antroji diena

Pradėkite nuo puodelio kavos ir vieno džiūvėsėlio, kuris turi būti iš ruginės arba sėlenų duonos. Pietums šiandien rinkitės žuvį (tiek kiek pirmąją dieną vakarienei) su salotomis iš kopūstų ir kitų šviežių daržovių. Rekomenduojama salotas apšlakstyti augaliniu aliejumi. Vakarienei – 100 gramų virtos neriebios jautienos su stikline kefyro.

loading...