Baltymu dieta

Baltymų dieta

Narių vertinimas: 0 / 5

Žvaigždutė neaktyviŽvaigždutė neaktyviŽvaigždutė neaktyviŽvaigždutė neaktyviŽvaigždutė neaktyvi
 

Vos ne po kilogramą per dieną – tiek numesti gali padėti baltymų dieta. Per 10 dienų nesunkiai galima atsikratyti 5-8 kg, tad pamėginti šią dietą tikrai vertėtų kiekvienai, kuri nori sulieknėti pakankamai greitai, tačiau verta pastebėti, kad ši dieta reikalauja tikslumo ir valios, todėl netiks jei abejosite ar negalėsite susikoncentruoti į jos laikymąsi. Be to, po šios dietos, norint išlaikyti rezultatą, reikėtų šiek tiek pakoreguoti savo mitybą, tačiau tai galioja beveik po kiekvienos dietos.

Pirmiausia, svarbus yra meniu bei intervalai tarp valgymų. Valgyti reikia dažnai, bet nedidelėmis porcijomis – tai padeda išvengti persivalgymo, nespėjama peralkti, mažiau alinamas organizmas. Optimalus maitinimųsi kiekis per dieną – 6, būtent tiek siūlome ir Jums šios dietos metu. Verta žinoti, kad baltyminis maistas gana sotus, tad tikrai nejusite alkio.

Tipiškas baltymų dietos meniu:

  • Pusryčiams iki 2 virtų kiaušinių (iki 10 putpelių kiaušinių);
  • Priešpiečiams greipfrutas ar kitas citrusinis vaisius (dėl vitaminų);
  • Pietums virta neriebi mėsa (pvz. vištiena). Rekomenduojamas kiekis iki 200 gramų;
  • Šiek tiek po pietų – pora obuolių;
  • Vakarienei (geriausia apie 18 val.) puikiai tiks virta ar garuose ruošta žuvis. Kaip ir mėsa, ji turi būti neriebi;
  • Po vakarienės dar vienas citrusinis vaisius.
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 balsai (-ų))
loading...