5 pratimai pasitinkant pavasarį: norėsite dar!

5 pratimai pasitinkant pavasarį: norėsite dar!

Termometro stulpelis vis dažniau pakyla virš nulio, o retkarčiais išlendanti saulė nedrąsiai primena – pavasaris ateis. Gamta po truputį bunda, o jus vis dar kamuoja žiemos tingulys? Išbandykite šį 5 sporto pratimų komplektą – pažadame, tikrąjį pavasarį pasitiksite žvalūs, energingi ir džiaugsitės padailėjusiomis kūno formomis!

Pasak „Impuls“ grupinių užsiėmimų instruktorės Jekaterinos Komisarovos, sportuoti galima bet kur ir bet kada – tą įrodo ir jos vedamas 4 savaičių trukmės Nike funkcinių treniruočių ciklas sostinės centre įsikūrusioje „Sportland G20” parduotuvėje. „Dažnai girdžiu žmones kalbant, kad sportas – ne jiems. Taip negali būti! Sportas – labai plati spalvų paletė, kurioje kiekvienas gali atrasti sau tinkantį toną. Šokiai, kovos menai, bėgiojimas ar svarmenų kilnojimas – pasirinkimų begalė, tereikia nepatingėti paieškoti to, kas tinka JUMS ir nenuleisti rankų po pirmojo bandymo“, – įsitikinusi J. Komisarova.

Neišskiriama trejybė ugdo discipliną

Pasak trenerės, sportas, įvairi, subalansuota mityba ir miegas – neišskiriamas trejetas: „Jei nors vieną iš jų išmesite, prarasite balansą. Be to, jie visi turi būti kokybiški – jei sveikai maitinatės ir reguliariai sportuojate, tačiau miegui laiko neužtenka, gerai nesijausite!“

Norintiems keisti savo įpročius J. Komisarova pataria ne tik sportuoti, bet ir kuo daugiau laisvalaikio leisti aktyviai, gryname ore – tai padės susidraugauti su sportu ir jį pamilti. „Apskritai, pradėjus sportuoti, sveikai maitintis ir skiriant pakankamai laiko poilsiui, žmogaus gyvenime atsiranda ritmas – tuomet ir darbai, rodos, darosi greičiau, ir problemos lengviau išsisprendžia, o nuo veido nedingsta šypsena“, – sako trenerė ir pateikia 5 pratimų sąrašą, nuo kurio pradėti gali tie, kurie pasiryžo atnaujinti santykius su sportu.

5 žvalaus pavasario šaukliai

„Tai bazinių pratimų kompleksas, apimantis keletą raumenų grupių vienu metu. Tokia treniruotė nereikalauja nei specialios įrangos, nei didelės erdvės – visus pratimus galite atlikti namuose, tad pretekstų nepradėti sportuoti nebelieka“, –  šypsosi J. Komisarova.

1. Lenta arba plank

„Tai labai universalus pratimas, kurį atliekant dirba visas kūnas. Galima išbandyti klasikinę pratimo versiją (abejomis alkūnėmis remiantis į žemę) arba kiek kitokią – šoninę lentą.

Pasisukite šonu, alkūnę padėkite po petimi taip, kad ranka sudarytų statų kampą. Nenuleiskite galvos – kaklas yra stuburo tęsinys ir turi būti vienoje tiesėje su nugara. Pakelkite dubenį, kad kūnas sudarytų tiesę, ir įtraukite pilvą. Tokioje pozoje stenkitės išbūti kuo ilgiau – pradėkite nuo 30 s, kai jos pasidarys lengvai įveikiamos, trukmę didinkite. Pratimą kartokite 3-4 kartus. Šoninė lenta lavina visus pilvo raumenis (net giliuosius!), pečių ir kojų raumenis bei sėdmenis.“

Leidėjų nuotr.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 balsas)