12 patarimų, kaip būti laimingiems

12 patarimų, kaip būti laimingiems

7. Dėmesio fokusavimas

Laimės pojūtis gali priklausyti nuo to, kur kreipiame dėmesį – susikoncentruodami ties vienu pozityviu darbu galime išmokti mėgautis esama akimirka.

8. Pozityvi atmintis

Laimingesni žmonės blogus prisiminimus piešia kur kas šviesesnėmis spalvomis – tai padaryti įmanoma stengiantis įsiminti pozityvias įvykio detales.

9. Dėkingumas

Nustokite visus puikius gyvenimo džiaugsmus laikyti savaime suprantamu dalyku. Atlikite nedidelį pratimą – 6 dienas iš eilės kasdien sau brūkštelkite 5 dalykus, už kuriuos esate dėkingas.

10. Medituokite

Reguliari meditacija gali padėti palaikyti gerą psichinę sveikatą.

11. Sakykite „ačiū“

Padėkos išreiškimas kitam žmogui yra pats efektyviausias pratimas pozityviojoje psichologijoje. Dažnas žodžio „ačiū“ vartojimas net ir pačiose smulkmeniškiausiose gyvenimo situacijose leis jums jaustis dėkingesniais.

12. Rečiau naudokitės technologijomis

Kuo mažiau laiko išeikvosite naudodamiesi naujosiomis technologijomis, tuo daugiau akimirkų galėsite praleisti mėgaudamiesi jus supančiu pasauliu. 

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 balsai (-ų))