Pagirios

Pagirios: kaip jų išvengti?

Pagirios – atsakomoji organizmo reakcija į apsinuodijimą alkoholiu, audringo vakarėlio pasekmė. Pagrindiniai pagirių simptomai – skaudanti ir svaigstanti galva, troškulys, pykinimas, silpnumas.

Žinoma, pats geriausias būdas išvengti pagirių – apskritai negerti alkoholio, tačiau, bent jau per didžiąsias metų šventes tai ne visada pavyksta.

Štai keli paprasti patarimai, padėsiantys sekančios dienos ryte jaustis kur kas geriau.

* Nevartokite alkoholio esant tuščiam skrandžiui

Sočiai pavalgykite dar prieš eidami į vakarėlį, užkandžiaukite vakarėlio metu. Dažniau valgant, alkoholis atskiedžiamas, organizmas jį pasisavina lėčiau. Beje, vartojant kaloringesnį maistą alkoholio pasisavinimas dar sulėtėja. Tačiau nepersistenkite, jeigu gerdami alkoholį persivalgysite, ryte galite pasijusti dar blogiau.

* Gerkite vandenį

Nusimato vakarėlis? Dar prieš einant į jį išgerkite 1-2 stiklines vandens. Vakarėlio metu taip pat gurkšnokite vandenį. Nepamirškite išgerti stiklinės vandens ir prieš einant miegoti. Alkoholis išvaro iš organizmo daug skysčių, prasideda organizmo dehidratacija (skysčių trūkumas), todėl ryte jaučiamės blogai. Beje, moterims pagirios būna sunkesnės dėl mažesnio skysčių kiekio jų organizme.

 

* Jauskite saiką

Svarbu ne kokį alkoholį geriate, bet kiek jo išgeriate per tam tikrą laiko tarpą. Kuo tas laikas ilgesnis, tuo geriau. Kilnodami taurelę po taurelės, rizikuojate sulaukti apsauginės organizmo reakcijos – vėmimo.

* Gerkite B grupės vitaminus

Bent savaitę prieš numatomą vakarėlį pradėkite gerti B grupės vitaminus. Jie apsaugo kepenis nuo žalingo alkoholio poveikio ir greitina alkoholio suskaidymą ir pašalinimą iš organizmo. Tačiau išgėrus juos jau po vakarėlio, naudos bus mažai.

loading...