Taisyklinga laikysena

Taisyklingos laikysenos vadovas

4.7777777777778 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (9 balsai (-ų))

Narių vertinimas: 0 / 5

Žvaigždutė neaktyviŽvaigždutė neaktyviŽvaigždutė neaktyviŽvaigždutė neaktyviŽvaigždutė neaktyvi
 

Nuolat žavimės taisyklinga ir grakščia šokėjų, sportininkų, modelių laikysena. Pasitempęs žmogus visada atrodo gražesnis, sveikesnis, energingesnis, labiau savimi pasitikintis ir patikimesnis. Deja, dažnas iš mūsų išsitiesia tik sulaukęs pastabos.

Ar žinote, kad ydinga laikysena gali išprovokuoti arba paskatinti:
  • nugaros ir krūtinės skausmus,
  • nuovargį ir silpnumą,
  • sąnarių skausmus,
  • virškinimo sutrikimus,
  • širdies ir kraujotakos sistemų sutrikimus,
  • galvos ir kaklo skausmus,
  • kvėpavimo sutrikimus,
  • imuninės sistemos susilpnėjimą,
  • nutukimą ir daugybę kitų sveikatos sutrikimų.

Didžiausia bėda yra ta, kad mes nė nesuvokiame kiek nemalonumų mums kelia ydinga laikysena.

Taisyklinga laikysena – ir žmogaus estetinė vertybė, ji buvo svarbi visais laikais. Ne veltui sakoma, žmogus sutinkamas pagal išvaizdą, o palydimas pagal protą. Nuo laikysenos priklauso mūsų sveikata, savijauta ir išvaizda. Kai laikysena taisyklinga, žmogus jaučiasi žvaliau, laisviau, labiau savimi pasitiki.

Visi žinome, kad vaikščioti reikia tiesiai, nesikūprinti, taisyklingai sėdėti ir gulėti, tačiau kokia yra ta taisyklinga laikysena, dažnai nė nesusimąstome. 

Kiekvienam, kas norės pasitikrinti ir pataisyti savo laikyseną, apsaugoti stuburą, padės žemiau pateikti patarimai. Be abejo, geriausiai įvertinti esamą padėtį ir patarti gali tik patyręs specialistas, tačiau pirmą žingsnį turime žengti mes patys.

Žinoma, pakeisti per dešimtmečius susiformavusią laikyseną nėra taip paprasta, teks nugalėti senus ir netikusius įpročius, tačiau tikslas vertas pastangų. Jei įprasime taisyklingai gulėti, sėdėti, nešti daiktus ir stovėti, mūsų kūnas tikrai atsidėkos, geriau jausimės, tapsime gražesni ir laimingesni.

loading...
loading...